MENIU
MENIU: ALTE PAGINI

TERMENI SI CONDITII

I. INTRODUCERE

Beznea Neaga Persoana Fizica Autorizata cu sediul in Ploiesti, Prahova, str. Rapsodiei, nr. 10, bl. 140, sc. B, et. 3, ap. 34, inregistrata la Oficiul Comertului de pe langa Tribunalul Prahova sub numarul F29/1060/2014, avand codul de identificare fiscala 33444638 si contul bancar RO59 UGBI 0000 8020 0327 2RON deschis la Garanti Bank S.A., faciliteaza achizitionarea de marfuri cu ajutorul retelei electronice (internet) de la adresa: www.onore.ro, denumit in continuare „Magazin”. Administratorul datelor personale ale clientilor Magazinului este persoana fizica autorizata mai sus mentionata.

Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului si stabileste principiile de efectuare a inregistrarilor si de utilizare a contului de Magazin, principiile de rezervare pe cale electronicaa marfurilor disponibile in Magazin, denumite in continuare “Marfuri” sau „Marfa”), de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului, precum si principiul incheierii contractelor de vanzare a Marfurilor.

Poate citi Regulamentul orice utilizator al Magazinului, in orice moment, accesand linkul „Termeni si conditii” aflat in subsolul fiecarei pagini web a magazinului.

Informatiile despre Marfurile din Magazin – printre altele, descrieri, preturi – constituie o invitatie la incheierea de contracte de vanzare in sensul legilor in vigoare, conform conditiilor din Termeni si conditii.

Marfurile din Magazin sunt prezentate in mod amanuntit. Pe pagina web se afla informatii detaliate despre proprietatile Marfii, pretul acesteia, materialul din care este realizata etc..

Fotografiile si prezentarile produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de Marfuri concret indicate de acestea.

 

II. REGULILE DE UTILIZARE A MAGAZINULUI SI DE INCHEIERE DE CONTRACTE DE VANZARE A MARFURILOR

Beznea Neaga PFA faciliteaza incheierea de contracte de vanzare a Marfurilor prin intermediul internetului si presteaza o serie de servicii, prevazute in Regulamentul de fata.

Contractul de vanzare a marfurilor se incheie intre utilizatorul Magazinului, denumit in continuare „Client”, si Beznea Neaga PFA.

Conditia inceperii utilizarii Magazinului este cunoasterea acestui Regulament si acceptarea sa.

Informatiile furnizate de Client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. Beznea Neaga PFA isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul cand datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii Beznea Neaga PFA va incerca sa il contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.

Magazinul ia toate masurile tehnice si administrative posibile si impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clientilor si mai ales de a preveni obtinerea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale furnizate in timpul inregistrarii.

Clientul care a utilizat Magazinul are obligatiile:

a) de a nu furniza si transmite informatii interzise prin lege;

b) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu perturbe functionarea acestuia;

c) de a nu difuza si de a nu plasa in cadrul Magazinului informatii comerciale incorecte;

d) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alti clienti si pentru administratorul Magazinului;

e) de a folosi informatiile amplasate in paginile magazinului doar in scop personal.

 

III. INCHEIEREA CONTRACTELOR DE VANZARE

Magazinul faciliteaza plasarea comenzilor de Marfa dupa cum urmeaza:

a) pe pagina web a Magazinului (on-line), urmand procedura de plasare a comenzilor,

b) telefonic, prin contact cu infolinia Magazinului la numarul de telefon afisat pe website;

c) prin e-mail, transmitand comanda cu Marfurile alese pe adresa: contact@onore.ro.

Magazinul primeste comenzile plasate on-line pe parcursul intregii zile, in toate zilele saptamanii. Comenzile plasate prin telefon sau prin posta electronica sunt primite intre orele 10.00 – 19.00. Comenzile plasate in zilele libere sau de sarbatori vor fi prelucrate in prima zi lucratoare de la data plasarii comenzii.

Conditia plasarii comenzii o constituie completarea in formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere si pentru generarea din sistem a facturii fiscale.

Pentru a plasa o comanda se aleg Marfurile din Magazin, mai ales in ceea ce priveste cantitatea, culoare, marimea, dupa care se trece la “Cosul de cumparaturi” si continua procedura de plasare a comenzii selectandu-se diferitele optiuni.

Pana la momentul confirmarii selectarii Marfurilor cu butonul „Finalizeaza comanda”, Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la Marfa din comanda, precum si la datele de livrare si facturare. Confirmarea de catre Client a comenzii prin butonul mai sus mentionat este echivalenta cu acceptarea obligatiei de a face plata pretului Marfurilor si a costurilor de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, inainte de confirmarea comenzii.

Confirmarea de catre Client a comenzii conform paragrafelor de mai sus constituie oferta transmisa de Client catre Beznea Neaga PFA, de a incheia contractul de vanzare, conform continutului comenzii si prezentului Regulament.

In momentul plasarii comenzii conform paragrafelor de mai sus, Clientul primeste la adresa de e-mail indicata un mesaj referitor la comanda plasata: cantitatile de Marfuri comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare si de plata ales, data estimativa de livrare a comenzii, precum si datele de contact ale Clientului, Magazinului, etc.. Procedura aceasta reprezinta si o confirmare a primirii de catre Magazin a ofertei de achizitie din partea Clientului.

Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, prin e-mail sau telefonic la adresa de e-mail indicata de acesta. Dupa primirea confirmarii de mai sus se ajunge la incheierea intre Client si Beznea Neaga PFA a contractului de vanzare a Marfurilor comandate de Client.

Contractul de vanzare se incheie in limba romana, avand continutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasata de Client.

Fara atingerea dreptului Clientului de se retrage din contract, conform legislatiei in vigoare, Clientul poate renunta la comanda inainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achizitie, adica inainte de a primi e-mail-ul care confirma acceptarea comenzii spre livrare. In aceasta privinta, Clientul trebuie sa contacteze urgent Magazinul prin telefon sau e-mail.

In cazul alegerii de catre Client a altei forme de plata decat “ramburs”, Magazinul isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii in cadrul contractului de vanzare, in cazul in care:

a) datele de contact ale Cumparatorului sunt atat de neclare, incat fac imposibila livrarea marfii;

b) tranzactia nu a fost autorizata in sistemul de plati electronice;

c) plata pentru comanda nu a fost efectuata imediat ce a fost plasata comanda.

 

IV. LIVRAREA SI RECEPTIONAREA MARFURILOR

Marfurile sunt livrate la adresa indicata de catre Client in comanda. Termenul estimativ pentru livrarea Marfurilor este afisat in rezumatul comenzii, inainte de confirmarea de catre Client a plasarii comenzii prin butonul "Finalizeaza comanda”.

Termenul estimat prevazut pentru livrarea comenzii la Client este de 24 sau 48 ore din momentul plasarii comenzii. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui sa depaseasca 120 ore. Inceperea realizarii comenzii poate fi intarziata pana la momentul inregistrarii in contul bancar al Magazinului al pretului vanzarii si a eventualelor costuri cu livrarea, in cazul alegerii de catre Client a formei de plata online cu cardul bancar.

Marfurile sunt livrate la adresa indicata de pe teritoriul Romaniei, de catre firmele de curierat Urgent Cargus si DPD Curier. Taxele pentru livrarea produselor se indica in procesul de plasare a comenzii. Magazinul faciliteaza si preluarea Marfurilor din punctul de ridicare.

Comenzile cu o valoare de peste 150 lei vor fi expediate pe cheltuiala Magazinului. In celelalte cazuri, costul de expediere a Marfurilor achizitionate, in cuantum de 15, 18 sau 35 lei este suportat de catre Client, lucru despre care este informat tot inainte de confirmarea comenzii plasate. Fiecare produs livrat se regaseste in factura fiscala.

 

V. PRETURI SI METODE DE PLATA

Informatia despre pretul de achizitie al marfii de pe pagina web a magazinului este obligatorie din momentul primirii de catre Client a unui e-mail de confirmare a acceptarii comenzii plasate de acesta, pentru achizitia Marfurilor selectate. Respectivul pret nu mai sufera modificari, indiferent de modificarile de pret din Magazin care mai pot avea loc dupa confirmarea comenzii prin mail.

Preturile produselor din magazine sunt afisate in lei si contin toate componentele pretului, taxe vamale si impozite, Beznea Neaga PFA fiind operator economic scutit de plata T.V.A..

Clientul va achita pretul Produselor comandate si cheltuielile de expeditie, dupa cum doreste:

a) prin ramburs, achitand firmei de curierat la livrare;

b) prin sistemul de plata electronica.

Beznea Neaga PFA isi rezerva dreptul de a modifica pretul marfurilor aflate in Magazin, de a introduce in vanzare marfuri noi, de a desfasura sau de a revoca actiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificari conforme cu prevederile legislatiei in vigoare, cu conditia ca aceste modificari sa nu incalce drepturile persoanelor care au incheiat contracte de vanzare a Marfurilor oferite de Magazin inainte de efectuarea respectivelor modificari, sau a drepturilor persoanelor autorizate sa utilizeze o anume promotie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfasurarii sale.

 

VI. RECLAMATII REFERITOARE LA MARFURI

Produsele oferite in Magazin sunt noi sau resigilate. Beznea Neaga PFA raspunde pentru defectele fizice ale Marfurilor noi conform legislatiei in vigoare. In ceea ce priveste Marfurile resigilate, acestea sunt corespunzator marcate in Magazin, iar Clientul ia act de defectele detaliat prezentate pentru respectivele produse. Astfel, Beznea Neaga PFA nu raspunde pentru aceste defecte.

Beznea Neaga PFA va lua masuri pentru a asigura pe deplin functionarea corecta a Magazinului, in domeniile indicate de cunostintele tehnice actuale si se obliga sa inlature intr-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalate de catre Clienti.

Orice lucru cumparat din Magazin poate fi obiectul unei reclamatii, cu respectarea termenilor si conditiilor de reclamatie stabiliti prin lege, daca prezinta defecte ce constituie neconformitati cu contractul de vanzare incheiat.

Reclamatiile se pot transmite exclusiv prin formularul prezent in pagina “Retur si schimb”, reprezentantii Magazinului trimitand curierul pentru ridicarea Marfii in vederea returnarii, impreuna cu dovada achizitionarii si cu toate cadourile aferente. Clientul va fi informat despre modul de rezolvarea a reclamatiei in termen de 14 zile, calculate din ziua urmatoare primirii de catre Magazin a trimiterii cu marfa reclamata.

Clientul are dreptul la urmatoarele pretentii, conform legislatiei in vigoare:

a) sa ceara sa renunte la Contract sau sa ceara reducerea pretului Marfii, daca Vanzatorul nu inlocuieste de urgenta si fara mari inconveniente pentru Cumparator, marfa defecta sau nu inlatura defectul;

b) sa ceara inlocuirea Marfii cu o alta fara defecte sau inlaturarea defectelor.

In cazul in care reclamatia nu este admisa, Marfa va fi returnata, iar Clientul va fi informat prin e-mail sau telefonic cu privire la nejustificarea reclamatiei.

In cazul in care se constata de catre Client deteriorarea Marfii in timpul transportului, se recomanda ca el sa intocmeasca, in prezenta curierului, un proces verbal de daune.

 

VII. RETURURILE DE MARFA - RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VANZARE

Clientul – consumator, asa cum este definit conform normelor in vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a indica motivul, pe baza dispozitiilor legale si a principiilor de mai jos.

Termenul de retragere din contractul de vanzare a Marfurilor expira dupa implinirea a 30 zile de la data cand Clientul a intrat in posesia marfurilor sau cand o terta persoana, alta decat transportatorul, indicata de catre Client, a intrat in posesia Marfurilor.

Pentru a-si exercita dreptul de retragere din contract, Clientul trebuie sa aduca la cunostinta Magazinului decizia sa de renuntare, prin completarea formularului din pagina web “Retur si schimb”.

Pentru a respecta termenul de retragere din contract este suficient ca Clientul sa completeze formularul mai sus mentionat inainte de implinirea termenului de renuntare.

Magazinul trimite curierul in vederea ridicarii Marfurilor ce fac obiectul returului la adresa si data indicata de catre Client prin completarea formularului mai sus mentionat.

Clientul suporta costurile directe de returnare a marfurilor.

In cazul retragerii din contract, Magazinul va returna Clientilor sumele incasate in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 30 zile de la data cand Magazinul a fost informat despre decizia Clientului de a-si exercita dreptul de renuntare la contract.

Returnarea sumelor achitate se face exclusiv prin transfer bancar in contul indicat de catre Client prin completarea formularului mai sus mentionat.

Clientii raspund pentru reducerea valorii Marfurilor returnate, sens in care se va intocmi un raport de service daca se constata diferente, iar contravaloarea restituibila va fi diminuata. 

 

VIII. INFORMATII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE

Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica:

a) facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare conform prezentului Regulament;

b) facilitarea deschiderii de conturi ale Clientilor in Magazin;

c) transmiterea informatiei comerciale comandate, referitoare la marfuri.

Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare a marfurilor conform normelor juridice aplicabile si in baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. In plus, Clientul are dreptul, in orice moment, de a cere incetarea de catre Magazin a prestarii serviciilor mentionate mai sus.

Conditiile tehnice de prestare de catre Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt urmatoarele:

a) accesul la internet;

b) folosirea unui browser actualizat;

c) detinerea unui cont de postaelectronica.

Reclamatii privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronica pot fi transmise la adresa de e-mail contact@onore.ro sau telefonic, la numarul de telefon afisate pe website. Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea beneficiarului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul se va stradui ca reclamatiile depuse sa fie examinate in cel mai scurt timp cu putinta, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii reclamatiei de catre Magazin. Despre modul in care a fost solutionata reclamatia, Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, telefonic sau ca informatie transmisa pe e-mail la adresa indicata de acesta.

    Beznea Neaga PFA aduce la cunostinta ca in functie de setarile browserului Clientului poate introduce in sistemul teleinformatic al Clientului fisiere cookies, ce nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin, dar care ar putea permite identificarea ulterioaraa Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului si sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca si pentru monitorizarea de catre Magazin a navigarilor Clientului pe pagina web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies prin anumite setari ale browserului sau prin parasirea Magazinului.

 

IX. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI FORTA MAJORA

Continutul si design-ul Onore.ro si bazele de date accesibile prin intermediul sau sunt proprietatea Beznea Neaga PFA si sunt protejate prin legislatia in vigoare cu privire la drepturile de autor si drepturile conexe. In cazul informatiilor si continutului postat de terte parti pe site-ul Onore.ro, dreptul de autor si responsabilitatea asupra acestora apartin in totalitate celor care au publicat acea informatie.

Puteti copia si printa continutul Onore.ro doar pentru folosinta dumneavoastra personala, in scopuri necomerciale.

Este interzisa orice utilizare a continutului Onore.ro in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de email contact@onore.ro.

In conditiile in care considerati ca un anumit continut aflat pe site-ul Onore.ro incalca drepturile dumneavoastra de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteti rugat sa trimiteti un e-mail la adresa contact@onore.ro cu drepturile incalcate pentru a permite administratorilor Onore.ro sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.

Onore.ro, partenerii sau utilizatorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nicio intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in continutul furnizat pe site-ul nostru, rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa Magazinului. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare al echipamentului tehnic de la Onore.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele Onore.ro, erorile de operare, greva etc.

 

X. INFORMATII REFERITOARE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL 

 1.     Informatiile indicate mai jos sunt, de asemenea, puse la dispozitia Utilizatorului in momentul colectarii datelor sale cu caracter personal pe site-ul Magazinului.

2.     Operatorul datelor cu caracter personal ale Utilizatorilor Magazinului este Beznea Neaga Persoana Fizica Autorizata. Operatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale utilizatorilor Magazinului in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor din 27 aprilie 2016 ("GDPR").

3.     Datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor: contact@onore.ro.

4.     Datele cu caracter personal ale Utilizatorilor Magazinului sunt prelucrate, printre altele in urmatoarele domenii: (i) pentru a executa contractele de vanzare a bunurilor de la Magazin incheiate cu Utilizatorul – temeiul pentru prelucrarea datelor va fi in acest caz contractul incheiat cu Operatorul prin aprobarea Regulamentului Magazinului; (ii) pentru a mentine un cont al Utilizatorului Magazinului – temeiul pentru prelucrarea datelor va fi in acest caz contractul incheiat cu Operatorul prin crearea unui cont si acceptarea Regulamentului Magazinului; (ii) pentru a desfasura procedurile de reclamatie – in acest caz, temeiul pentru prelucrare este obligatia Operatorului care rezulta din dispozitia legii legata de garantia pentru defectiunile articolului vandut; (Iii) in cazul in care Utilizatorul si-a dat acordul separat, la adresa de e-mail specificata a Utilizatorului sau la numarul sau de telefon, pot fi transmise informatii comerciale privind bunurile oferite spre vanzare in Magazin, inclusiv oferte promotionale – in acest caz, temeiul pentru prelucrarea datelor Utilizatorului este consimtamantul acestuia, care nu este obligatoriu si poate fi retras in orice moment; (iv) pentru a trimite mesaje de marketing personalizate Utilizatorului pe site-ul Magazinului, de exemplu, sub forma unei sugestii de a cumpara bunuri utilizand profilarea. Mesajele vor fi pregatite an baza analizei cumparaturilor efectuate de Utilizator – temeiul pentru prelucrarea datelor Utilizatorului, in acest caz, va fi interesul legitim al Operatorului care se bazeaza pe comercializarea bunurilor oferite in magazin; (v) in scopuri de marketing – la adresa pentru corespondenta furnizata de catre Utilizator, Operatorul din cand in cand poate sa trimita informatii despre oferta Magazinului Onore.ro sau ofera partenerilor comerciali ai acestuia – temeiul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in acest sens va fi interesul legitim al Operatorului sau al partenerilor sai constand in comercializarea bunurilor indicate in oferta; Utilizatorul poate, in orice moment, sa se opuna prelucrarii datelor sale cu caracter personal in acest sens prin contactarea Magazinului, (vi) in scopuri statistice pentru nevoile interne ale Operatorului – in acest caz, temeiul pentru prelucrare va fi interesul legitim al Operatorului care se bazeaza pe colectarea informatiilor care fac posibila dezvoltarea activitatii si ajustarea serviciilor la nevoile Utilizatorilor Magazinului, (vii) pentru a confirma executarea de catre Operator a obligatiilor sale si pentru a inainta pretentii sau pentru a se apara impotriva pretentiilor care pot fi inaintate Operatorului, pentru a preveni sau detecta frauda – temeiul pentru prelucrarea datelor Utilizatorului, in acest caz, va fi interesul legitim al Operatorului, care este protejarea drepturilor, confirmarea executarii obligatiilor si obtinerea remuneratiei datorate de la clientii Operatorului.

5.     La efectuarea cumparaturilor in Magazin, Utilizatorul furnizeaza anumite date personale necesare pentru a executa contractul de vanzare. Refuzul de a furniza datele necesare executarii comenzii are drept rezultat incapacitatea Magazinului de a executa contractul de vanzare. Nu este obligatoriu ca Utilizatorul sa consimta sa primeasca informatii comerciale la adresa de e-mail furnizata sau la numarul de telefon indicat pentru executarea contractului de vanzare a bunurilor incheiat. Daca este exprimat consimtamantul, acesta poate fi retras in orice moment. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii inainte de retragere.

6.     Operatorul va pune datele cu caracter personal ale Utilizatorului la dispozitia entitatilor care colaboreaza cu noi in executarea contractului de vanzare a bunurilor achizitionate de Utilizator, inclusiv in primirea platii pentru bunurile achizitionate, precum si in livrarea de bunuri.

7.     Datele cu caracter personal furnizate de Utilizator vor fi prelucrate in timpul necesar pentru a executa contractul de vanzare si cererile de reclamatie, precum si pentru confirmarea executarii obligatiilor Operatorului si inaintarea pretentiilor sau apararea impotriva pretentiilor care pot fi inaintate Operatorului  – dar nu mai mult de 10 ani de la data furnizarii catre Operator de catre Utilizator a datelor sale.

8.     Operatorul utilizeaza instrumente de securitate informatica si masuri organizatorice care au ca scop minimizarea riscului scurgerii de date, al distrugerii, dezintegrarii acestora, cum ar fi sistemul de firewall, sisteme de securitate antivirus si anti-spam, procedurile interne de acces, de prelucrare a datelor si de recuperare in caz de dezastru, precum si sistem de backup care ruleaza pe multe niveluri. Magazinul ofera un nivel foarte ridicat de securitate prin utilizarea Web application firewall (WAF) si sistem de securitate impotriva atacurilor DDoS, un nivel ridicat de criptare HTTPS / SSL, in conformitate cu cele mai bune practici acceptate, coopereaza cu furnizori de hosting selectat cu atentie care poseda certificate in domeniul managementului calitatii ISO 9001 si indeplinesc cerintele AQAP-2110, precum si certificatul de management al securitatii informatiilor conform standardului ISO / IEC 27001.

9.     Pe principiile stabilite in GDPR Utilizatorul are urmatoarele drepturi in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Operator in legatura cu operarea Magazinului: dreptul de acces la date, dreptul de a le actualiza, dreptul de a solicita transferul de date, stergerea acestora, dreptul de a se opune prelucrarii datelor si dreptul de a cere limitarea procesarii acestora.

10.   Utilizatorul are dreptul sa prezinte o plangere Presedintelui Oficiului pentru Protectia Datelor cu Caracter Personal in legatura cu prelucrarea datelor personale ale Utilizatorului de catre Operator.

 

XI. PREVEDERI FINALE

Datele personale ale Clientilor furnizate in timpul inregistrarii in Magazin sunt prelucrate de catre Beznea Neaga PFA exclusiv in scopul realizarii comenzilor. Clientul are dreptul de a completa, actualiza, corecta datele personale, de a retrage definitiv sau doar pentru o anume perioadade timp permisiunea pentru prelucrarea lor sau de a cere stergerea lor daca sunt incomplete, neactuale, neadevarate sau au fost colectate prin incalcarea legii sau nu sunt neaparat necesare pentru atingerea scopului pentru care au fost colectate, precum si dreptul de a se impotrivi in cazul prelucrarii datelor personale in scopuri de marketing. Aceste informatii sunt detaliate in Politica de Confidentialitate care este o completarea la prezentul Regulament.

Neacceptarea prevederilor prezentului Regulament face imposibila achizitionarea marfurilor oferite de Magazin. Magazinul ofera Clientului posibilitatea de a lua la cunostinta de prevederile Regulamentului, la plasarea comenzii. Clientii care detin cont in Magazin vor fi informati cu privire la modificarea Regulamentului prin e-mail. Clientul care nu accepta modificarile aduse la Regulament are dreptul de a solicita inchiderea contului in orice moment.

 

 

DE CE ONORE

5 ani experienta
10 parteneri loiali
4494 accesorii livrate
2719 clienti multumiti
Vezi toate recenziile
Produsele comandate sunt de calitate si au ajuns in conditii foarte bune Colaborarea cu echipa ONORE a fost foarte buna vezi comentariu
Damian Cristian Comanda #883 din 08.09.2018
Foarte multumiti de papioane, calitate si libraire. Recomand cu drag! vezi comentariu
Georgiana Olaru Comanda #792 din 26.08.2018

Papioanele sunt de o calitate foarte buna! Recomand cu drag!

vezi comentariu
Liteanu Maria Comanda #665 din 17.08.2018

Papionul din lemn comandat la Onore este superb. Coletul a sosit la timp iar ambalajul si prezentarea accesoriului a fost o adevarata surpriza. Sotul este incantat de papionul special si deja reprezinta cireasa de pe tort la tinuta aleasa pentru nunta de anul acesta. Recomand!

vezi comentariu
Oana Maria Stefan Comanda #715 din 16.08.2018

Produsele comandate arată extraordinar, calitatea lor este foarte bună, iar modul de ambalare și distribuire este foarte draguț.

vezi comentariu
Irina Comanda #533 din 20.06.2018
Extraordinar de frumoase si calitative! Recomand! 5* vezi comentariu
Daniela Stancu Comanda #510 din 08.06.2018

Livrare prompta, ambalare deosebita, produse care arata ca in poze, culorile sunt exact la fel. Calitatea materialelor si lucratura sunt extrem de bune, cusaturile sunt atent realizate, papioanele au un sistem reglabil usor de folosit! Mi-au placut mult cravatele de matase, sunt tare fine, iar modelele sunt frumos colorate, moderne.

vezi comentariu
Popa Cornelia Crina Comanda #456 din 24.05.2018

Din păcate deși comanda a ajuns în Cluj miercurea la ora 8 dimineața, mi-a fost livrata abia vineri după masă în urma unei sesizări făcute la curier, iar cutia de carton a produsului a fost lovită la colțuri. Probabil, nu este vina producătorului, ci a curierului, însă sunt dezamăgită. In plus, nu înțeleg de ce nu pot plasa o recenzie fara sa anexez o poză a produsului întrucât nu îl mai dețin; l-am făcut cadou.

vezi comentariu
Rodina Bianca Comanda #454 din 22.05.2018

Sunt foarte mulțumită de produsul primit! Comanda a sosit foarte repede, la data aproximată în comandă, iar produsul corespunde în totalitate imaginii de pe site.

vezi comentariu
Cuțic Alisa Raluca Comanda #272 din 27.03.2018

Solicitudine, seriozitate, corectitudine. Multumesc frumos!

vezi comentariu
Rotariu Gheorghe Comanda #251 din 16.03.2018
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul, pentru a oferi functiile retelelor sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor nostri pentru a-ti oferi experiente deosebite, pentru a analiza traficul si modul de utilizare si pentru a-ti personaliza serviciile noastre. In cazul in care alegi sa continui utilizarea website-ului nostru, esti de acord cu utilizarea modulelor noastre Cookie si Politica de Confidentialitate.
DA, sunt de acord! Nu sunt de acord